3 תשובות
לי כשזה קרה הייתי קוראת לאמא שתשב לידי עד שארדם אבל אני מבינה שזה לא יעבוד אצלך... תנסי להיות עם כיסוי עיניים או לחבק כרית או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
כן הם אמרו לי שזה לא הגיל לפחד ושאני צריכה להתגבר
אנונימית
אמרת להורים שלך שאת מפחדת ? תסבירי להם, ואם הם עדיין לא ירשו תשני שם בכל זאת נראה לי