3 תשובות
אם המצב ימשיך להחריף כמו בשבוע האחרון אז אני מאמין שתוך כמה שבועות המדינה בהסגר ולא יהי לימודים ולא עבודה כמו באיטליה שמה רבע מהמדינה סגורה שזה 16 מיליון איש
אני לא באמת יודעת אבל אני חושבת 5 מתוך 5
לדעתי זה יקרה בקרוב מאוד
באותו הנושא: