התחברות
הרשמה
מה צריך להביא לרשות הרישוי כדי שיחתימו לי את הטופס הירוק? רק את תעודת הזהות והטופס הירוק?
9 במרץ 2020, 10:28
טופס ירוק
רשיון נהיגה
תיאוריה
משרד הרישוי
נהיגה
3 תשובות
כן. כמובן עם כל הנתונים מלאים.
I
IC in your face
כן זהו
f
fairy_
כן, וכמו שאמרו מעליי צריך שכל הנתונים יהיו מלאים (חתימות מרופא משפחה ומרופא עיניים)
G
GUNR7229
באותו הנושא:
היי, הבנתי שלפני תאוריה צריך חתימה של רשות הרישוי על הטופס הירוק. האם צריך לבוא עם ההורים או אפשר לבד?
"כדי לגשת לתיאוריה יש להביא חותמת של רשות הרישוי על הטופס הירוק" - איך משיגים? הם חותמים שם?
אני הולכת מחר לרשות הרישוי(זה פתוח מחר?פשוט אני מחפשת ולא מוצאת באינטרנט)צריך להזמין תור שם בשביל להשיג חתימה לטופס ירוק
איפה רשות הרישוי צריך לחתום בטופס ירוק?
צריך להחתים את רשות הרישוי על טופס ירוק?
אחרי שהחתמתי את את הרופא עיניים והרופא משפחה אני צריכה ללכת לרשות הרישוי?
את מבחן התאוריה עושים ברשות הרישוי?
למי שקיבל רשיון לאחרונה, מחר אני צריכה ללכת למשרד הרישוי לקבל, מה צריך להביא איתי? ועושים תמונה גם?
מה צריך להביא לקבלת היתר רשיון נהיגה במשרד הרישוי?
טופס ירוק יש חלק שמשרד הרישוי צריך לחתום בו הוא מחולק לשתיים, אחד שכתוב סיכום רשות הרישוי החלק שני המלצת רופא הרישוי.
אני הולכת היום למשרד הרישוי רציתי לדעת מה עושים שם עם הטופס הירוק? והאם להביא איתי כסף כאילו צריך לשלם להם או משהו?