8 תשובות
שואל השאלה:
אנונימי מצטערת על סבתה שלך
עם אתה רוצה לפרוק אתה מוזמן בפרטי
(לא יודעת עם את/ה בן או בת אבל בכל מקרה הבנת אותי)
הבנתי פעם הבאה אולי
אגב את לא יכולה לדבר עם אף אחד בפרטי עד שהיו לך 5 פרחים סתם שתדעי במידה ותרצי לדבר עם מישהו כאן
אנונימי
שואל השאלה:
מה למה
לא רק את
אני עדיין עצובה
אני גם, ברמות :(
אנונימית
מסתבר שלא^
לא חשבתי עליו מיוזמתי מעולם אבל זה בהחלט עצוב שילד בן 20 (?) מת מהר ככ
ז"ל אדם טוב מוכשר לא הגיע לו אבל לא הכרתי אותו נכון עצוב ומבאס
אבל סבתא שלי נפטרה לפני חודשיים וקשה לי עלייה יותר בהרבה
אנונימי