4 תשובות
שואל השאלה:
פירוש בית 1:
נמאס לי להרגיש ככה אבוד,אני כל כך לבד ואני הולך בחשכה בלי שאני יודע מה לפניי וזה מסמל גם את החושך הפנימי שבי,צד הכביש מסמל את הצד שבו אין אף אחד למרות בכביש שבו יש אנשים,אני לבד ואנשים עוברים לידי ואף אחד לא באמת מתעניין מה קורה בצד השני. רציתי להצטרף, רציתי לצאת מהמקום הזה,חיפשתי טרמפ ומצאתי "נסיעת מבחן" מה שמראה שרציתי להיות עם מישהי מסוימת, היא הייתה מוכנה לזה לקחת אותי,היא גם רצתה אבל בגלל שזו הייתה נסיעת מבחן היא הייתה צריך ללכת,נסיעה קצרה שלא בטוחה בעצמה.אני רציתי להישאר שם כי באמת היה לי טוב הבנתי שכאן אני לא אבוד וזה הכיוון שלי.בסוף זה נגמר ולא הגעתי למקום שרציתי להיות איתה,היא הורידה אותי רחוק יותר למקום אפל יותר ממה שהייתי בהתחלה.

פירוש פזמון:
הלב נשבר כי התקופה הטובה נגמרה,היא עזבה לי את היד ולא כמו שהיא באמת עזבה ואז החזירה כדי שנלך יד ביד אלא עזבה לי את היד נפשית.
חזרתי לצד השלילי והבודד-לצידי הכביש,אני רק חושב עלייה במקום השלילי שבו אני נמצא. הייתי רוצה יותר זמן איתה ורק אחרי שהיא באמת עזבה ונסעה התחלתי להגיד לה יותר לאן הייתי רוצה להגיע איתה מאשר בתחילת הקשר.

פירוש 2:
אני לא יכול להגיד לה את מה שאני רוצה כי היא כבר לא שם באמת ואני סובל מזה. בחלק של הלוותר והלשחרר בעל 2 משמעותיות אני צריך לשחרר את אותה אחת שאני אוהב ואני צריך לשחרר את העצב הזה ממני,אבל זה לא כזה פשוט כי זה לא ככה במציאות. אני רואה את הים,מקום שאני פשוט שונא אבל כחול הוא הצבע האהוב עלייה,אני חושב שאני רואה יושבת על החול
ואני רץ לשם כדי לדבר איתה אני בורח אלייה כי היא תמיד הייתה המקום בריחה שלי מהעצב,אבל היא לא שם,היא נעלמה כמו חול. את עצמי שוכח כי אני כבר מלא בקולות בראש ואני מתחיל לדמיין דברים שגורמים לי לשכוח מהמציאות שבה אני חי וממני,אני חושב אך ורק עלייה שאני פשוט שכחתי מעצמי,אני מדמיין מישהי שאני כל כך אוהב ואני רק רוצה לדבר איתה ואני רץ בשבילה דרך כביש מלא והולך במקום שאני שונא,רק בשבילה.
אנונימי
וואו. אין לי מילים
רגע, תן לשבת;)
באמת וואו.
זה מדהים