3 תשובות
תתקשר למוקד 101 הם יגידו כבר
אנונימי
קורונה לא מתבטאת רק בצינון, אם בכלל. היא מתבטאת בחום גבוה ושיעול
צינון זה לא אחד התסמינים המרכזיים לקורונה.
אני קודם כל ממליצה להוריד את מפלס החרדה, החורף עדיין לא נגמר, לגיטימי להצטנן מדי פעם וזה לא שפתאום כשיש קורונה לא הגיוני שאנשים יצטננו צינון קל פה ושם.
אתה יכול לבדוק אבל קודם כל תרגיע את עצמך שזה לגיטימי להיות סתם מצונן.
אני קודם כל ממליצה להוריד את מפלס החרדה, החורף עדיין לא נגמר, לגיטימי להצטנן מדי פעם וזה לא שפתאום כשיש קורונה לא הגיוני שאנשים יצטננו צינון קל פה ושם.
אתה יכול לבדוק אבל קודם כל תרגיע את עצמך שזה לגיטימי להיות סתם מצונן.