10 תשובות
כי לאנשים רבים אין חיים, מסתבר, ואני אחד מהם.
בגלל ששינה יותר כיפית וקמתי היום ב 4 אחר הצהריים אז אני ער עד עכשיו
אני לא אוהבת לישון :/
אבל לא מאוחר אצלי בכל מקרה
שואל השאלה:
אין דבר כזה לא אוהבת לישון
אנונימי
אני אישית ראיתי סדרה עד כה ועכשיו אני הולכת לישוןן. אבל בדרכ אני נרדמת בשעות האלה כי אני עדיין לא עייפה/ פשוט לא נרדמת..

ולמה שמישהו יעשה לי מינוס, מה כבר אמרתי?
אני עייפה מאוד אני פשוט לא מצליחה להירדם...
זה הכי כיף לישון :)))
אני ציפור לילה
וחוץ מזה מחר אני מצטערת עלזה למה אני אמורה לקום מוקדם
אני אוהבת רק לנמנם בצהריים-ערב
בלילה כשכבר מאוחר ואני צריכה ללכת לישון אני פשוט שונאתת את זה כי לוקח לי מלא זמן להירדם
אנונימית
אבל אני באמת לא אוהבת לישון
בגלל הנידודי שינה שלי פיתחתי פוביה לשינה
אני יותר רגוע כשאני צריך להיות ער מאשר כשאני צריך ללכת לישון
אנונימי