התחברות הרשמה

אפשרי לשלם באוטובוס בשקלים במקום ברב קו? שמעתי מזמן יחסית שאפשר רק עם רק קו :0

10 במרץ 2020, 20:39
תחבורה ציבוריתאוטובוסיםנסיעהאוטובוסכסף    
2 תשובות
בחיפה עדיין יש מזומן.
n
noachka
ברוב המקומות אי אפשר אבל יש מקומות שעוד אפשר בהם
..
באותו הנושא:
אם אני נוער אני צריכה לשלם 3 שקל באוטובוס?
נסעתם פעם באוטובוס בלי לשלם?
יש לי שטר של 20 שקל ואני צריכה לעלות באוטובוס אפשר בכלל לשלם בשטר של 20? כי זה עולה רק 2 וחצי שקל..
אפשר עדיין לשלם לאוטובוס בלי רב קו אלא בשקלים?
זה ממש נורא לשלם לנהג אוטובוס 3 שקלים באגורות, פלוס שני שקלים רגילים?
עדיין אפשר לשלם במזומן באוטובוס?
האם מותר לשלם לאוטובוס 100 שקלים? (פירוט בהמשך)
אפשר לשלם נסיעה בודדת באוטובוס?
אפשר באוטובוס גם לשלם 5 שקלים או שחייב רו קו?
אי אפשר לשלם בשקלים יותר באוטובוסים?
אפשר לשלם על כרטיס באוטובוס לנסיעה לאילת ברב קו?