אנחנו חבורה של 5 בנות ורבנו כולנו היום. זה יותר שתיים נגד שתיים ואני נגד כולן..אני בכיתה יב למזלי
אבל עדין יש כמה חודשים עד לסיום בית הספר. איך להתמודד עם הלבד שאני עומדת להיות בחודשים הקרובים ? אל תגידו לי לנסות למצוא חברים זה בלתי אפשרי להצטרף לחבורה כשכולם כבר בחבורות עם המקום הבטוח שלהם. תעזרו לי. איך להעביר את הזמן ואיך להתעודד למרות העובדה שאני לבד..?