19 תשובות
פחות התחברתי
אנונימית
לא אהבתי זה לא כתוב כמו שיר וזה משעמם
מלא ז נמצא שם, תראי לא הייתי אומר לך שהבנים נהנים בזמן שהבנות סובלות זה טעות
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא באמת שיר זה יותר בכיוון של כיתה אנשימים
אנונימית
מה נתפסת על כיתה ז
שואל השאלה:
אנונימי למה במה הבנים סובלים??
אנונימית
שואל השאלה:
מניסיון חברים בגלל זה נתפסתי על כיתה ז
אנונימית
שואל השאלה:
לא למה להימחק די זה מעניין לא????
אנונימית
שואל השאלה:
השיר מדובר על כיתה ז בלבד זה כבר לא עניין שלי
אנונימית
כל אחד יש את הבעיות שלו לחלק מהבנות המחזור פחות כואב לבנים ולבנות יש בעיות זהות שלא קשורות למחזור, בהורמונים באים חוסר ביטחון וכאלה לא כל הבנים מבלים, וגם יש בנות שכן מבלות
אנונימי
אני מתאר לעצמי שאת עוד כותבת מתחילה ונסית להעביר נקודה כל שהיא על גיל ההתבגות ונסית להיות ישירה ככל האפשר מבחינתך אם הבנתי נכון דיברת על גיל התתבגרות וההשפעות שלו עליכן/ם אבל לצערי הטקסט לא היה טוב בגלל מספר סיבות :
א. החרוזים לא היו עקבים כלומר בתצורה מסויימת ab, aa קשה לעקוב
ב. לא היה תחכום כול שהו מבחינה המילים הרגיש דיי בסיס
ג. רוב האנשים שיקראו את הטקסט לא יבינו מה הולך פה בגלל הסיבות שרשמתי לפני ועוד כמה כגון חזרה על מילים מסויימות שיכלו להעביר את המספר העיניין הוא זאת צריכהלבחור בפינציטה את המילים שאת משתמשת בהם בתור כותבת
מקווה שהבנת את מה שרשמתי הכול פה בתור ביקורת בונה מאחל לך הצלחה בהמשך דרכך בתיר כותבת התחלה דיי טובה ץמשיכי ותתאמני וזה רק ישתפר!!
אנונימי
שיר מצויין
אהבתי שהכל נכון xd
שואל השאלה:
מ 1 עד 10 עד כמה אז השיר שלי טוב אנונימי לא כלכך הבנתי מה שרשמת חחח אבל תודה רבה על ההשקעה בכל מקרה
אנונימית
מנסה להבין את המסר מאחורי זה אבל אני עדיין לא יודע אם זה כאילו סתם בצחוק או באמת
שואל השאלה:
בצחוק איך טימטום כזה יכול להיות אמיתי, למרות שבכל צחוק יש קצת אמת אם להגיד תאמת
אנונימית
וואלה נראה לי שזה השיר הראשון שלך אז זה מובן יחסית
1. השיר נורא מובלגן ולא כל כך מובן מה הפואטנה שלו
2. החרוזים לא טובים אין מבנה מסודר של חריזה
כלומר חרוז
.........חרוז
או......... חרוז 1
...............חרוז 2
...............חרוז 1
............... חרוז 2
3.

משהו כזה
הורמונים משתוללים כיתה ז זה עדיין בנות זה אחכסה
מצוין ,מלא כיתה ז
לא הבנתי ככ למה דווקא על כיתה ז