15 תשובות
לא יודעת למה אני לא אוהבת אותה..
מושלמת, באקס פקטור רואים את האישיות המדהימה שלה
הבן אדם שאני הכי מעריכה ומעריצה בעולם בנוסף לג'סטין ביבר (;
אהבת חיי!
אני מעריצה אותה הכי בעולם!
דמי מדהימה. מתי שהייתי במחלקת אישפוז להפרעות אכילה, אפשר לומר שהשירים שלה עזרו לי כל כך.
היא פשוט מדהימה
ששללממוותת♥♥♥♥♥♥♥♥
lovatics 4ever♥
היא בנאדם מדהים
והיא מקור ההשראה שלי♥
פוסטמה מכוערת!
אנונימית
מדהימהה! ראיתי את הכתבה הענקעת שעשו עליה בmtv והיא פשוט מדהימה.
היא עברה כל כך הרבה בחיים שמגיעה לה את כל התהילה והכסף שבעולם כי מרגישים שהיא שרה אז היא שרה מהלב. וגם היא יפה, מהממת, מושלמת ולה באמת אכפת מה המעריצים שלה אומרים - עובדה היא אמרה בכתבה שב- mtv שבזכות ילדה אחת היא עלתה להופיע.
את סלינה אני לא סובלת, דמי הרבה יותר שווה ממנה בכל דבר
שואל השאלה:
שהיא מדהימה... ואפשר לומר שהיא הצילה לי את החיים.
אנונימי
בן אדם מדהים, מהממת, ואחת הזמרות היותר מוכשרות שיש!
האיידול המדהימה שלי