11 תשובות
קומוניסטית
אנונימית
מתפתחת.
מפותחת ממש. למי שאומר מתפתחת-הטכנולוגיה בה מאוד מתקדמת זה רק פיצוץ האוכלוסין ששם שגורם למחסור בדברים. היא נחשבת מפותחת(:
מתפתחת
הם מפותחתים בערים מרכזיות
בכפרים הם לא.
שואל השאלה:
כל אחד אומר משהו אחר אני לא מהינה
מפותחת
היא מפותחת במקומות המרכזיים בה, הבעיה היחידה זאת הכמות הגדולה של האנשים שבה וכך יוצא שלרוב האנשים שם אין הרבה כסף.

סין נחשבת מפותחת בגלל שהטכנולוגיה וציוד הרפואה שלה מאוד מתקדמים, בכפרים פחות כמובן אך בערים יש להם את כל הציוד הדרוש ואפילו יותר.

אנשים אומרים מתפתחת בגלל שרוב האנשים שם עניים אבל זה לא נכון, זה קשור לאוכלוסין כבר.
שואל השאלה:
אז היא מפותחת כיאלו?איך זה יכול להיות אבל רוב האנשים שם עניים היא לא יכולה להיות מדינה מפותחת גם רוב המפעלים המזהמים עוברים לשם
היא מפותחת כי מדינה מפותחת נקבעת לפי רמת הפיתוח שלה.

רוב האנשים שם עניים בגלל פיצוץ האוכלוסין המטורף-הממשלה לא נותנת מספיק משכורת לעובדים.

רוב המפעלים שעוברים לשם אפילו תורמים לרמת הפיתוח כי זה מספק להם עוד טכנולוגיה, כן המדינה מזוהמת במיוחד אך זה לא משפיע על הפיתוח.

יש כאלה שלא יסכימו אבל מהבחינה של פיתוח-סין מדינה מפותחת.
הבעיה היחידה זה איכות החיים של התושבים מכיוון שיש שם יותר מדי אנשים ששוכנים במדינה וזאת הסיבה שהם עניים.

הכסף של אנשים לא משנה האם המדינה מפותחת או לא כי למדינה עצמה כן יש כסף.
מפותחת