9 תשובות
לא
מיוחד ומתוק עד שנשבר הלב.
אנונימית
אולי.. לא בטוחה. לחלק מהאנשים כן ולחלק זה ממש חרא
זה טארומתי שזה לא הדדי
שנוי במחלקות
אולי בהתחלה.. אבל לא
לגמרי.
נדיר שזה מחזיק זמן אבל זה באמת מתוק.
נדיר שזה מחזיק זמן אבל זה באמת מתוק.
מאוד
חרא
באותו הנושא: