התחברות
הרשמה
מה דעתכם על זה שהלימודים ימשיכו כרגיל?
לדעתי זה מזעזע זה לקחת סיכון גדול וגם ככה יש 97 חולים ,אבל גם ככה לא יעשו עם זה כלום כי ככה זאת המציאות וזה מה יש...וזה כבר מעבר לעצוב זה מ ס ו כ ן !!!!
וזה מעצבן אותי ברמות
11 במרץ 2020, 23:29
מוות
שביתה
משרד החינוך
ישראל
2 תשובות
זה מסוכן לדעתי
ש
שלומו304
הזוי וחסר היגיון.
P
Pyro
באותו הנושא:
זה לא עצוב מבחינתכם שאחרי שנמות, העולם ימשיך כרגיל, כאילו לא היינו?
נראה לכם שביבי יגיד משהו קיצוני בנאום שלו היום? לדעתי לא יבטלו לימודים והכל ימשך כרגיל..
האזעקות לדעתכם ימשיכו גם מחר?
חושבים שאם החולים ימשיכו לעלות היום יבטלו את הלימודים?
מי לדעתכם ימשיך לשלבים הבאים מהכוכב הבא, יונתן מרגי או חן אהרוני?
איך לדעתך ימשיך המצב הבטחוני?
האם לדעתכם ביבי נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה בקדנציה הבאה?
לדעתכם האזעקות בדרום ימשיכו?
לדעתכם האזעקות באשדוד ימשיכו?
עכשיו אפל ימשיכו לעשות את כל האייפונים כמו האייפון X (כאילו שהמסך על כל הטלפון) או שזה היה חד פעמי והם ימשיכו לעשות כאילו רגיל?
עד מתי לדעתכם מיקמק ימשיך לפעול?