5 תשובות
עצמן
אין יתרון בלהיות קשה להשגה, זה סתם למשוך את הזמן למשהו שמראש ידעת שתסכימי. אני לא אוהב לרדוף אחרי אנשים ולהיות קשה להשגה סתם מוריד
עצמן
כן יש יתרון בלהיות קשה להשגה. אתם יכולים להגיד מה שבאלכם אבל בפועל הרבה בנים כשהם רואים שקל להשיג אותך הם מנצלים את זה ולא לוקחים אותך ברצינות, ובינתיים כשאת קשה להשגה הם כן מתלהבים מזה ורק אז חושבים שאת רצינית אז תלמדו להתנהג קודם.
עצמן.
באותו הנושא: