3 תשובות
אומייגד תלמדו להשתמש בסימני פיסוק, לקח לי שעה לנסות להבין מה אתה רוצה.
בעיקרון אם שאלת שאלה שאף אחד לא יודע אז לא יענו..הכי טוב גם להשתמש באתר נפלא שנקרא "גוגל" אם פה לא עוזרים לך.
בעיקרון אם שאלת שאלה שאף אחד לא יודע אז לא יענו..הכי טוב גם להשתמש באתר נפלא שנקרא "גוגל" אם פה לא עוזרים לך.
זה קורה לפעמים יכול להיות ששאלת בשעה שיש קצת אנשים בערב יש יותר אנשים מחוברים
סטיפס ממש לא עוזר, לך לאתר אחר.
באותו הנושא: