תשובה אחת
בתור אחת שהסתובבה לאחרונה בלא מעט קניונים אני לא חושבת שיגידו להם לסגור כי במילא אין נפש חיה בקניונים הכל ריק אין אנשים... מסכנים בעלי העסקים. אנשים לא מחכים שיגידו להם לא לבוא הם פשוט לא באים