2 תשובות
הוא אמר שפנימיות יש
כעיקרון הוא אמר שיש גם בכפרי נוער וגם בפניות, אבל ידידה שלי שנמצאת בכפר נוער אמרה שאולי מבטלים להן הכל זאת אז עדיף לברר פרטנית