התחברות
הרשמה
אני ממש מאושרתבגלל הסגר התבטל לי מבחן מחר!אני לא אמורה לשמוח כי השביתה הזו קורית בצער אז אני מרגישה לא בסדר.זה נורמלי?
12 במרץ 2020, 20:26
שביתה
שביתות
4 תשובות
נורמלי לחלוטין
ס
סתם אחת בלי חיים
נורמלי
K
Kittiy
נורמלי
A
Always here for everyone:)
נורמלי וחצי!
ע
ערגלית דבש
באותו הנושא:
ראיתי עכשיו שאלה על זה שאין מבחנים בביתי ספר זה נכון? עם מחר צריך להיות לי מבחן אז הוא התבטל?
התבטל לי מבחן בספרות בגלל העיצומים! גם לכם?
ביום חמישי יש בית ספר או שיש הסגר כי אמרו שאחרי פורים יש הסגר למדינה ???
מתי מודיעים על הזה של ארגון המורים אם יש מבחנים או לא?? יש לי מחר מבחן ולא ידוע אם הוא התבטל או לא
היה אמור להיות לי מחר מבחן בהיסטוריה אבל הוא התבטל בגלל שיש לנו הצגה. יאי
הייתי צריכה לצאת לאנשהו וזה התבטל אני צריכה ללמוד למבחן ואין לי כוחות יוו מה לעשות?
הייתה לי פרסומת "אמצו כלב לפני המתה או הסגר" מזה הסגר?
יש שאלה בשאלות החמות על הסגר באמת הולך להיות הסגר לכולם?
מתי לדעתכם כבר יהיה הסגר הכוונה לכמה חולים אתם חושבים שיגיע ואז יהיה הסגר
תגידו אם היה אמור להיות לי מבחן היום והוא התבטל וחס וחלילה השביתה תבוטל באמצע היום לפני המבחן יכולים לעשות לי את המבחן?
"יש להשמיט דוגמאות לפרטים מיותרים כגון תמורות והסגרים" מה זה תמורות והסגרים?