9 תשובות
אין להם טלוויזיה הם מנותקים מהעולם
לא נראלי שהם לא יודעים
הם לא יודעים ותאמת הייתי מתה להתחלף איתם עכשיו הם אשכרה האנשים הכי מוגנים בארץ
הם לא יודעים וזה מצחיק אותי רצח.
לא יודעים
הם יודעים, הם יצאו להצביע בבחירות
יכול להיות שהדיירים החדשים סיפרו להם
הם באמת לא יודעים
בסדר האח הגדול הם בתוך בית מבודד הם לא ידבקו בקורונה
באותו הנושא: