10 תשובות
לא חושבת
אני לא יודעת מקווה שלא
אז אבל נראלי שבועיים לא יותר
כנראה
כן
לא
שואל השאלה:
מה עם יש מבחנים
מה עם יש מבחנים
אנונימי
אני מניחה שידחו את המבחנים למועדים אחרים.
או שיעשו מבחנים מתוקשבים
עשיתי כמה כאלה והם ממש קלים
עשיתי כמה כאלה והם ממש קלים
איך נפסיד חומר... לא יורידו לנו שום דבר. אנחנו עומדים ללמוד מרחןק
באותו הנושא: