7 תשובות
ממש אבל ממש לא. תורידי אותה מהרעיון הזה
שואל השאלה:
למה ??
למה ??
אנונימית
שזה קצת נורא לקרוא לבת שלה על שם נגיף שמפיל את הכלכלה, הורג אנשים ומשגע את העולם.
אני לא חושבת שזה רעיון טוב לקרוא לילדה של אף אחד על שם וירוס שהרג אנשים ועדיין הורג
קרני זה נחמד למרות שעדיף קרן כבר
למה שהיא תרצה לקרוא לה בכלל על שם הקורונה? וזה גם שם מוזר
מה למה אהובה?
קורונה זו סוג של מחלה זה לא מבצע שיציל אותנו מהמחלה..
זה כמו לקרוא לילדה בשם של המחלה הנוראית והידועה..
זה פשוט לקרוא לילה על שם של מחלה... לא נעים..
מקווה שבאמת היא תקרא לביתה בשם הראוי לה❤❤
קורונה זו סוג של מחלה זה לא מבצע שיציל אותנו מהמחלה..
זה כמו לקרוא לילדה בשם של המחלה הנוראית והידועה..
זה פשוט לקרוא לילה על שם של מחלה... לא נעים..
מקווה שבאמת היא תקרא לביתה בשם הראוי לה❤❤
באותו הנושא: