4 תשובות
לא אני בלחץ מהבגרויות
אנונימית
כן. אני בסיכון גבוה
מהמצב הבטחוני פחות
מהמצב הבטחוני פחות
רק מהמצב הכלכלי
קצת
באותו הנושא: