10 תשובות
כן כנראה ביישן
^
הוא מתבייש
אין לו את האומץ לעשות את זה
אין לו את האומץ לעשות את זה
כן, יש אנשים שפחות מחפשים את זה, ויש אנשים שפחות מראים עניין פשוט, או ביישנים.
שואל השאלה:
אבל גם אם אני לא בקטע, עדיין זה אמור להיות מסקרן אותו לדבר איתי כמה שיותר..
אבל גם אם אני לא בקטע, עדיין זה אמור להיות מסקרן אותו לדבר איתי כמה שיותר..
תנסי לדבר איתו בעצמך ותראי מה הוא אומר או מגיב, מה את יכולה להפסיד?
הוא ביישו או שהוא מפחד להגיד לך משהו כי אולי הוא חושב שאת לא אוהבת אותו וזה היה מביך
שואל השאלה:
krishima אני מנסה כל הזמן והוא כן מדבר איתי והשיחה זורמת, אבל עדיין, נגיד כשאני יושבת לבד ואני בפרוש לא עסוקה בכלום, הוא לא מנסה לדבר איתי
krishima אני מנסה כל הזמן והוא כן מדבר איתי והשיחה זורמת, אבל עדיין, נגיד כשאני יושבת לבד ואני בפרוש לא עסוקה בכלום, הוא לא מנסה לדבר איתי
לפעמים הפחד לאבד גובר על הרצון להתקרב
זה הגיוני, הוא כנראה מתבייש.. אם את רוצה את יכולה להיות זאת שמנסה לפתח שיחה.
אגב, את בת 22?
אגב, את בת 22?
אנונימי
באותו הנושא: