2 תשובות
קניתי 5 מכל סוג, אני משתמשת בירוקים רק עם מדי ב' ובלבנים רק עם מדי א'.
קניתי 6 לבנות, 2 ירוקות. בעיקרון בצהל עדיף להשתמש בלבן על מדי א ועל הירוק על מדי ב ויש חובה להשתמש בירוק במטווחים אז אם את יודעת שרוב הסיכויים תהיה בבסיס פתוח/סגור תקני בהתאם. בתכלס זה לא באמת משנה ולמעטים אכפת מזה.