6 תשובות
סבבה, גם אז הוא לא חייב לספר לך.
אולי הוא לא מעוניין לחלוק איתך כי הוא לא רוצה שתקנאי כי הייתם ביחד. מעדיף לשמור את זה לעצמו.
אולי הוא לא מעוניין לחלוק איתך כי הוא לא רוצה שתקנאי כי הייתם ביחד. מעדיף לשמור את זה לעצמו.
שואל השאלה:
פגע בי שהוא לא סיפר לי.
הבכתי את עצמי מולו כי מה שרציתי היה להיות בסדר איתו ושנחזור להיות בקשר טוב
אם הוא היה אומר לי את זה הייתי פשוט יורדת מכל זה ממזמן
פגע בי שהוא לא סיפר לי.
הבכתי את עצמי מולו כי מה שרציתי היה להיות בסדר איתו ושנחזור להיות בקשר טוב
אם הוא היה אומר לי את זה הייתי פשוט יורדת מכל זה ממזמן
אנונימית
תגידי לו שאת שהיית רוצה לדעת על זה קודם
מה פגע בך? נפרדתם.
הוא לא חייב לך כלום יותר כמו שאת לא לו.
הוא לא חייב לך כלום יותר כמו שאת לא לו.
כן היא ריבאונד
קחי את זה לטובה, אולי זה סימן שאתם צריכים לנתק קשר סופית.. זה לא בריא להשאר בקשר אחרי הפרידה תשחררי ממנו והיא כנראה ריבאונד
באותו הנושא: