6 תשובות
בכללי זה אומר שפשוט לא קיבלו את ההודעה, אם אתה לא רואה פרופיל או אבאוט למרות שפעם היו אז זה אומר כמעט בטוח שנחסמת.
וי אפור אחד זה אומר שאולי אין לשני אינטרנט או שזה איטי. לא בהכרח חסימה. אבל אפשרי.
לא בהכרח
יכול להיות שלא קיבלו את ההודעה כי אינטרנט, או הטלפון כבוי
יכול להיות שלא קיבלו את ההודעה כי אינטרנט, או הטלפון כבוי
גם, אבל זה גם יכול לומר שאין לו אינטרנט או שהטלפון שלו כבוי או שעוד לא נשלח
זה אומר שההודעה עוד לא הגיעה לצד השני
זה יכול גם להגיד שההודעה עוד לא נשלחה (מסיבות רשת, קליטה וכד').
כשאת חסומה על ידי איש קשר בוואטסאפ, את לא יכולה, בין היתר, לראות את תמונת הפרופיל שלו.
כשאת חסומה על ידי איש קשר בוואטסאפ, את לא יכולה, בין היתר, לראות את תמונת הפרופיל שלו.
באותו הנושא: