4 תשובות
לאט לאט הגוף מתרגל אבל אין לך סיבה לשתות הרבה, זה סתם הורג לך את הכבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשתות הרבה אבל אני כן רוצה לתפוס ראש שזה לא משהו שקורה לי משני שוטים
אני לא רוצה לשתות הרבה אבל אני כן רוצה לתפוס ראש שזה לא משהו שקורה לי משני שוטים
אנונימית
אז לאט לאט, גם לשתות לאט (לחכות בין שווים ואולי חצי שוט ואז עוד חצי) וגם כל ישיבה לשתות קצת יותר
אנונימית
לשתות במידה, אל תשתי בכוח יותר מדי
כמה שטוב לך ושאת אוהבת.
כמה שטוב לך ושאת אוהבת.
באותו הנושא: