9 תשובות
לדבר עם אנשים באנגלית
פשוט לדבר כמה שיותר באנגלית
שואל השאלה:
מה אם אין לי אנשים לדבר איתם?
אנונימית
תכתבי את השיחת היכרות שהם רוצים לעשות איתך ותעשי את זה כמה שיותר ארוך. תלמדי אותה בעל פה כדי שתוכלי לפחות את החלק הראשון לעבור חלק. אחר כך תחשבי איזה שאלות הם יכולים לשאול אותך (אפשר למצוא רשימות של שאלות שאפשר לשאול באינטרנט) ותנסי פשוט לענות עליהן.
שואל השאלה:
מה זה בשיחת היכרות?
אנונימית
השאלות האישיות, כמו על המשפחה, חברים מה את אוהבת לעשות וכל זה.
שואל השאלה:
מה? המורה שלנו לא אמרה לנו כלום על זה
אנונימית
אז אולי שינו אני לא עשיתי השנה את הבגרות למרות שזה מוזר שדווקא את זה יורידו כי זה דיי בייסיק
שואל השאלה:
אני במואץ ויש לי מורה חדשה אז יכול להיות שזה בגלל זה
אנונימית