9 תשובות
לא מאוד רחוקים
תראה
זה לטובה
זה עדיף מאשר שמהגפה תתפשט.
אני לא חושבת שאנחנו רחוקים משם.
זה לטובה
זה עדיף מאשר שמהגפה תתפשט.
אני לא חושבת שאנחנו רחוקים משם.
קרובים
כי כבר בדרך להחלטה על סגירת קניונים וכבר מתחילים בצמצום תחבצ
כי כבר בדרך להחלטה על סגירת קניונים וכבר מתחילים בצמצום תחבצ
יקרה שבוע הבא .
אנונימית
שואל השאלה:
מלחיץ התגובות כאן
מלחיץ התגובות כאן
רחוקים.... עוד מעט הקורונה תעבור וזהו
שואל השאלה:
עם התחממות הגלובלית האביב עלול להתאחר
עם התחממות הגלובלית האביב עלול להתאחר
לא כזה רחוקים
משטר צבאי? לאא ממש לא.
הסגר? יש סיכוי די טוב שיהיה הסגר. אבל זה לא בהכרח משהו רע. בסופו של דבר אנחנו מדינה דמוקרטית וזה נטו כדי לשמור עלינו מוגנים ובריאים. המצב שלנו לא עד כדי כך גרוע, הקורונה פשוט מתפשטת מהר...
הסגר? יש סיכוי די טוב שיהיה הסגר. אבל זה לא בהכרח משהו רע. בסופו של דבר אנחנו מדינה דמוקרטית וזה נטו כדי לשמור עלינו מוגנים ובריאים. המצב שלנו לא עד כדי כך גרוע, הקורונה פשוט מתפשטת מהר...
אנונימית
באותו הנושא: