6 תשובות
אז שחררי מניק, מה הבעיה?
שימי אול אין על שחר.
שואל השאלה:
שפיתחתי לו צפיות גבוהות, וכאילו אני רוצה לשמור על קשר איתו
אנונימית
^ מסכימה עם התגובה מעליי
אם היית רוצה את ניק לא היית מרגישה את מה שאת מרגישה לשחר.
אז מה אם פיתחת אצלו ציפיות, קיווית לפתח גם אצלך אבל זה לא קרה, שיסתפק במה שהיה, טובה ציפור אחת ביד משתיים על העץ. תורידי שם את ההילוכים, שימי פארקינג, תהני מהחברות איתו, אבל את הריגוש האמיתי תחפשי אצל שחר. את לא יכולה לשים על הכתפיים הצנומות שלך את האחריות לאיך אנשים אחרים יגיבו, כמה הם יצפו, ואיך ירגישו.
לכי על שחר אם הוא ממש בקטע שלך אני לא מבין למה את בכלל שואלת את זה