7 תשובות
שואל השאלה:
איך? לי יש רק אנגלית, גרמנית, יפנית וצרפתית
אנונימית שכתבה את השאלה
אולי את מסתכלת בשפה של המקלדת ולא של האייפון
שואל השאלה:
לא, אני נכנסת להגדרות ואז לכללי ואז ל -siri ואז ל-שפה ורשום לי: אנגלית (אוסטרליה) אנגלית (ארצות הברית) אנגלית (בריטניה) גרמנית יפנית צרפתית זהו
אנונימית שכתבה את השאלה
בשפה של כל האייפון? יש לי שלושים ומשו שפות
יש לי כמעט כל שפה oo
כשפותחים את האייפון בוחרים שפה, ויש כמעט את כל השפות
אהה כי סירי זה יישום בפני עצמו זה לא השפה של כל האייפון