5 תשובות
עדיף שלא נראלי
גם לאיפה תצאו?
אני מחר כנראה יוצאת לדייט באזור פתוח שיש בו נוף בלי הרבה אנשים... אז לדעתי אפשר
אנונימית
עדיף שלא לצאת בכלל
ובטח לא להיפגש או לגעת
לא חושבת שיש לאן..
אבל לשבת בפארק יכול להיות נחמד
לא נראה לי שיש לאן חח