התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על המבטא שלו? - קישור מצורף

15 במרץ 2020, 01:26
מבטא    
4 תשובות
נחמד
ה
המאסטרית של הגאוגרפיה
מבטא יפהה
ו
וואטדההל
מבטא חושני
ס
סנוּפקין
היי זה אדוארדד!!!!

מבטא יפה לדעתי
E
Every
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על מבטא ישראלי באנגלית?
אתם חושבים שהמבטא של בני ישראל בתקופת התנ''ך היה דומה למבטא שלנו בעברית היום?
מה אתם חושבים על מבטא בריטי
אתם חושבים שיש לישראלים מבטא?
מה אתם חושבים על מבטא בריטי?
מה אתם חושבים על מבטא בריטי?
מה אתם חושבים על המבטא שלי? ++לא נעלב++
מה המבטא באנגלית שאתם חושבים שהוא הכי יפה
מה אתם חושבים על המבטא של לוציפר?
מה אתם חושבים על מבטא בריטי? נגיד ואתם רוצים להיות עם מישהו לא מהארץ והוא/היא מדברים באנגלית עם מבטא בריטי, מה תחשבו?
מבטא אוסטרלי זה המבטא הכי יפה לדעתי, מסכימים?