7 תשובות
היו טיפות=,=
לא מה פתאום גם אצלנו בסיביר היה
אנונימית
גם אצלי בדרום היה חהחהחהחה
אנונימית
לע, גם אצלי (-:
אצלי היה טיפות איזה 12 דקות ונפסק
נחמד ביותר (:
גם אצלנו היה
(אני במרכז)
באותו הנושא: