6 תשובות
מחק את ההודעה? גם לי זה קרה לא בטוחה ככ
שואל השאלה:
והמשתמש למה לא מופיע?ולא צריך להקש בקשת אישור לפני שהודעה נשלחת?
והמשתמש למה לא מופיע?ולא צריך להקש בקשת אישור לפני שהודעה נשלחת?
אנונימי
זה תלוי בהגדרות שלך
יש אפשרות שאפשר גם בלי אישור
יש אפשרות שאפשר גם בלי אישור
שואל השאלה:
אוחי אתפנה אשלח הןדעה
אוחי אתפנה אשלח הןדעה
אנונימי
אתה יכול לשאול אותי לפרטי אם אתה רוצה
שואל השאלה:
אוקיי כי קרה משהו מוזר כשדבירתי עם משהי בדיס אבל לא יכול לפרט פה
אוקיי כי קרה משהו מוזר כשדבירתי עם משהי בדיס אבל לא יכול לפרט פה
אנונימי
באותו הנושא: