התחברות הרשמה

גם אתם בולעים פתיתים ולא לועסים אותם?

15 במרץ 2020, 18:24
אוכללעיסהבליעה    
7 תשובות
לא מה
לא נחנקים מזה?
"
"KATE"
לא
א
אספנית מגבוני מסעדה
לא
18
לא
נ
נואלסימיייי
לא, אני לועס אותם
Y
Yeet.
לא
V
Voice Mail
לא?
A
Anonimit19
באותו הנושא:
הקלוריות של מסטיק נחשבים אם בולעים או לועסים?
הייתם לועסים מסטיק בטעם צלי בקר תמורת מיליון דולר?
כמה זמן אתם לועסים לפני שאתם בולעים אוכל?
תרופה שהיא בצורה של קפסולות- בולעים את זה או לועסים את זה??
באיזה צד של הפה אתם לועסים ימין או שמאל?
בקופסת המסטיקים מאחורה רשום שיש במסטיק 2 קלוריות.. אז זה נחשב עם רק לועסים את המסטיק או בולעים
כמה מסטיקים אתם לועסים ביום??
כשאתם אוכלים מעדן אתם לועסים אותו?
כמה קלוריות יש במסטיק עם רק לועסים ולא בולעים?
למי שיש גשר אתם לועסים מסטיקים או לא?
איך קוראים לענף הזה ששמים בפה אנשים מבוגרים וסוג של לועסים אותו?