ביבי: אני קורא לממשלת חירום! גנץ: כשתיהיה רציני נדבר, מה חושבים?
הרמת טימטום של גנץ ממש גדולה, איך גנץ יכול להגיד משו על רצינות? הוא האחד שמחרבש פסוקים מהתורה בלי קשר, מגמגם שנה וחצי, ובכלל לא יודע לענות בראיון. ועוד עם המצב הקשה,הוא מתעקש כמו ילד קטן שרודף אחרי סוכרייה ולא מסכים לממשלת חירום, בגלל אנשים כמוהו לדוגמא המדינה שלנו לא תיהיה מאוחדת בחיים. זאת דעתי. מה אתם חושבים?