4 תשובות
אין
דוג סיטר
אבל תחכי עם זה קצת ...
אני יודעת שיש לך המון זמן פנוי
אבל תחכי לחופש הגדול שהכל(אני מקווה ככה לפחות)
יירגע עם הקורונה
אבל תחכי עם זה קצת ...
אני יודעת שיש לך המון זמן פנוי
אבל תחכי לחופש הגדול שהכל(אני מקווה ככה לפחות)
יירגע עם הקורונה
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לעזור להורים שלי כבר אין פרנסה
אבל אני רוצה לעזור להורים שלי כבר אין פרנסה
אנונימית
אוקיי אז יש לי משהו להזהיר אותך
עוד מעט הממשלה תתחיל לבקש מבני נוער ללכת ולנקות את המקומות שהיו בהם חולי קורונה
זה אולי נשמעת עבודה טובה
ויבטיחו לשלם לך אבל הם לא. והם גם לא מתכוונים.
אל תפלי לפח הזה בשום פנים ואופן אוקיי???
רציני אנחנו לא מכירות אבל אני דואגת לך ואני שמחה לראות שאת מנסה לעזור להורים שלך אבל את בסך הכל ילדה בת 12....
ואם את ממש מנסה לעזור אז יש עוד ים עבודות
את יכולה לנסות ללכת לסופרים הם נואשים שם לעזרה *לכל* עזרה
עוד מעט הממשלה תתחיל לבקש מבני נוער ללכת ולנקות את המקומות שהיו בהם חולי קורונה
זה אולי נשמעת עבודה טובה
ויבטיחו לשלם לך אבל הם לא. והם גם לא מתכוונים.
אל תפלי לפח הזה בשום פנים ואופן אוקיי???
רציני אנחנו לא מכירות אבל אני דואגת לך ואני שמחה לראות שאת מנסה לעזור להורים שלך אבל את בסך הכל ילדה בת 12....
ואם את ממש מנסה לעזור אז יש עוד ים עבודות
את יכולה לנסות ללכת לסופרים הם נואשים שם לעזרה *לכל* עזרה
אנונימית
באותו הנושא: