התחברות הרשמה

אני מאוהבת בילד(המשך למטה)

הכרתי ילד לפני שנה בקיץ אנחנו התחברנו והוא התנהג כאילו הוא בקטע שלי ושם זה נעצר רק קטע ואז הוא פגע בי והמשכנו סוג של הלאה השלמנו לפני חודשיים והיינו ידידים בערך ליום וחצי ואלוהים יודע איך התנשקנו והפכנו להיות יחד הוא פגע בי שוב כשאחרי הפרידה שלוש ימים אחרי הייתה לו מישהי חדשה שקוראים לה גם בשם שלי ..
ומאז לא דיברנו , אתמול הוא שלח לי הודעה והתחלנו לדבר ונפתחתי אליו מחדש ואז הוא אמר לי שהוא מצטער אבל הוא עשה מהסיכויים עם חברים שלו וזה ממש פגע בי אבל הוא אמר שהסליחה הייתה אמיתית ..
אני נותנת לו מלא הזדמנויות להוכיח לאנשים שהוא השתנה משהו יותר טוב שהוא לא מניאק כמו שכולם חושבים ואני לא יודעת כבר מה לעשות לתת לו עוד הזדמנות או פשוט לנסות לעבור הלאה..
16 במרץ 2020, 18:51
מה לעשותהתחלותהתייעצותהתאהבותעצות    
תשובה אחת
לעבור הלאה, לא עושה רושם שאכפת לו מספיק מהרגשות שלך.
l
layla :)
באותו הנושא:
אני מאוהבת במישהו שכל השכבה חושבת שהוא מוזר כזה, המשך למטה
פעם הייתי מאוהבת במישו המשך למטה
מה תחשבו על ילדה.. המשך למטה
יש ילד שאני מאוהבת בו כבר שנתיים המשך למטה
אני ילדה יפה ואני יודעת את זה (המשך למטה)
אם אני חולמת על ילד זה אומר שאני מאוהבת בו המשך למטה
יש מישהו שאני מאוהבת בו ואני לא יודעת עם להגיד לו או לא, המשך למטה
שהייתי בן 6 הייתי "מאוהב" בילד בגן שלי.. איך זה? (המשך למטה)
אופ אני כזאת ילדה חרא , חברה חרא , במילון רשום חרא ופירוש =השם שלי, המשך למטה (פריקה..)
יש ילד שאני מאוהבת בו (פירוט למטה)
תקשיבו יש איזה ילד שכל הבנות מאוהבות בו המשך בתיאור הזה למטה