7 תשובות
למה אתה אומר רק על הבחורות יש מלא גברים שעושים אותו דבר אבל לאא הם זייניי על נו באמת והן עושות את זה או כי הן אוהבות את זה או כי הן חייבות את הכסף או שלפעמים עובדים עליהן ומרמים אותן וכו'
שטויות הרוב עושות את זה מרצון ובאות ממשפחות נורמליות במצב כלכלי טוב
אני לא רואה את הבעיה בלעשות את זה ובדרכ מקבלים מזה הרבה כסף
אנונימית
התרבות בחול היא לא התרבות השמרנית כמו פה בארץ בחול זה פשוט יותר טבעי והן מרגישות בנוח ולפיהם זה עבודה נורמלית ולגיטימית
אני לא רואה בעיה, זו החלטה שלהן
רוב הבנות שעושות את זה, מגיעות ממשפחות עניות