5 תשובות
אני קוראת לחבר שלי צוצוניק פלצוניק
אנונימית
ממש לא!
אני בן 15 לא בן שנתיים
אני בן 15 לא בן שנתיים
שואל השאלה:
אוי יוני אתה ילדוני..
כשתגדל תבין.
לגברים אמיתיים לא תהיה בעיה ;).
אוי יוני אתה ילדוני..
כשתגדל תבין.
לגברים אמיתיים לא תהיה בעיה ;).
רק אם זה ממש דביק אם לא שאפילו לא תעזי!
מאוהבים עליי
באותו הנושא: