3 תשובות
לא משנה מה, לאכול ניטרלי זה לא-כי אתה מתאמן וכבר אז יש גירעון שלילי, של מכניס לעומת מוציא.
לדעתי זה קשה אבל אפשרי כמובן.
להתחטב יותר פשוט מאשר להוסיף מסה, כי אפשר לאכול הרבה חלבוניפ ולהפחית משמעותית בפחמימות ובשומנים, אבל אז בעצם אין איפה לעלות במסה יותר מדיי
לדעתי זה קשה אבל אפשרי כמובן.
להתחטב יותר פשוט מאשר להוסיף מסה, כי אפשר לאכול הרבה חלבוניפ ולהפחית משמעותית בפחמימות ובשומנים, אבל אז בעצם אין איפה לעלות במסה יותר מדיי
שואל השאלה:
דווקא אני הצלחתי לאכול נגיד הרבה פחמימות 190 גרם ביום והרבה חלבון ועדין ירדתי במשקל
דווקא אני הצלחתי לאכול נגיד הרבה פחמימות 190 גרם ביום והרבה חלבון ועדין ירדתי במשקל
אנונימי
זה עונה לך על השאלה???