6 תשובות
בלי אופי מן הסתם שאני לא אמשך לבנאדם אבל היופי זה הרושם הראשוני אין מה לעשות
בתכלס האופי אבל היופי גם אבל הרבה פחות משפיע מהיופי
אני לא אצא עם מישהו חתיך שהוא מתנהג אליי כמו ז*ן
אבל אני כן יכולה לצאת עם מישהו שאני יכולה לסמוך עליו בוודאות(מספיק לי אפילו שהפה שלו יספק אותי)
סליחה אם מישהו נעלב אבל אני לא צבועה..
אני לא אצא עם מישהו חתיך שהוא מתנהג אליי כמו ז*ן
אבל אני כן יכולה לצאת עם מישהו שאני יכולה לסמוך עליו בוודאות(מספיק לי אפילו שהפה שלו יספק אותי)
סליחה אם מישהו נעלב אבל אני לא צבועה..
אנונימית
ישילוב של שניהם.
אי אפשר להתאהב בפעם הראשונה בלי משיכה.
אבל אי אפשר להמשיך הלאה בלי אופי טוב
אי אפשר להתאהב בפעם הראשונה בלי משיכה.
אבל אי אפשר להמשיך הלאה בלי אופי טוב
אופי ללא ספק! כנות זאת תכונה מהממת בעיניי! היכולת לתקשר באופן פתוח וכנה זאת התרופה לדרמות:)
האופי זה מה שיוצר את היופי . אנשים חושבים שאני שטחית ומסתכלת רק על היופי, וזה בגלל שאני אומרת שבנים חתיכים ושישלי קראש עליהם, אבל אני חושבת שהם חתיכים בגלל האופי שלהם. יש הרבה בנים שכולן חשבו שהם "חתיכים" אבל הכרתי אותם והאופי שלהם לא ממש מה שאני מתחברת, אז הם לא היו בעיני חתיכים
אופי
אנונימית
באותו הנושא: