5 תשובות
קודם כל, כולם בהסגר מה כבר יש לעשות כל היום בבית חוץ מלמידה מקוונת שלא עובדת ולרבוץ מול הנטפליקס? לפחות תנצלי את הזמן הזה לדברים יעילים. יש אפליקציות ממש חמודות ונוחות לשימוש באפסטור : )
שואל השאלה:
אני כל היום רואה סדרות
אני כל היום רואה סדרות
אנונימית
שואל השאלה:
איזה אפליקציה הכי מומלצת ?
איזה אפליקציה הכי מומלצת ?
אנונימית
אני ממליצה על האפליקציה udrive אני למדתי ממנה לתיאוריה. עוד משהו, כדי לרפרף על כל השאלות האפשריות אני ממליצה לך ללכת למאגר של כל השאלות ולראות את התשובה שלהן. זה מה שעשיתי ביום של התיאוריה ובדרך לשם. זה בסוף קל לזכור. ממליצה לך לעבור גם על כל התמרורים והסימונים. זה כיף ללמוד את יכולה לעשות את זה כשמשעמם לך
אפליקציית נוהג, אני למדתי במשך שלושה ימים וחרשתי על האפליקציה ועברתי עם טעות אחת. תהפכי את זה למשהו כיף, תגידי לאבא שלך שיוריד גם את האפליקציה ותעשו תחרות למי יוצא הכי פחות טעויות, ככה אני עשיתי וגם צחקתי וגם למדתי מזה.. תיאוריה זה החלק הכי קל באמת זה כלום שאלות וגם תשובות פשוטות. מלא בהצלחה:)