3 תשובות
הכל לטובה
ואם כל ההפגנות של האזרחים שם נגד הממשלה אני לא אתפלא שהממשלה פשוט תעשה רצח עם ותאשים את הקורונה
אין שם כמעט זקנים כולם צעירים הם יבריאו
באותו הנושא: