6 תשובות
בעיקרון כן
לא כולם למשל מי שעובד בבתי קפה לא יקבל דמי אבטלה לעומת מישהו שעובד בנגיד משהן אחר כן יקבל זה תלוי בעבודה
אנונימית
שואל השאלה:
יש כי אני עכשיו מובטלת,ידעתי מתי לעזוב את העבודה חח
יש כי אני עכשיו מובטלת,ידעתי מתי לעזוב את העבודה חח
הכל טוב את לא היחידה שמובטלת כל המדינה מושבטת חחח
אנונימית
כל מי שעבד לפחות חצי שנה, ויצא לחל"ת של יותר משלושים יום. מה שכנראה עומד לקרות...
שואל השאלה:
אכן הזדמנות טובה
נצלו זאת!
אכן הזדמנות טובה
נצלו זאת!
באותו הנושא: