3 תשובות
אם יש לך רישיון הילוכים יש לך גם על אוטומט
אבל אם יש לך רישיון על אוטומט לא יהיה לך על הילוכים (ידני)
רישיון להילוכים הרבה יותר קשה צריך להיות עם יד אחת על ההגה ויד שנייה על ההילוכים
אבל אם יש לך רישיון על אוטומט לא יהיה לך על הילוכים (ידני)
רישיון להילוכים הרבה יותר קשה צריך להיות עם יד אחת על ההגה ויד שנייה על ההילוכים
כשאת עושה רשיון על ידני את לומדת איך להעביר הילוכים תוך כדי נהיגה, ברכים אוטומטים כל מה שאת צריכה לעשות כדי להתפעל את הרכב זה גז, ברקס ולסובב את ההגה.
כל כך עדיף על ידני אתה מרגיש שאתה באמת נוהג .. חוץ מזה שזה תקף גם לאוטומט אני עושה ידני על משאית... ממש קליל
באותו הנושא: