3 תשובות
לא הרווחה ממשיכים לעבוד ולפעול בשבילם הם כרגע בתוכנית שנקראת "יום כיפור" כאילו כשאף אחד לא עובד הם עובדים
שואל השאלה:
אבל כל הכסף זה מתרומות או מרווחה ואין עבודות ואין אנשים שמשלמים לביטוח וזה
אבל כל הכסף זה מתרומות או מרווחה ואין עבודות ואין אנשים שמשלמים לביטוח וזה
אנונימית
ולכן המצב הכלכלי ישבר^ הבנקים והמדינה מוצאים כסף שאין להם וככה קורה משבר כלכלי מה לעשות
באותו הנושא: