התחברות
הרשמה
מה שלומכם?איך אתם מרגישים עם כל עניין הקורונה?אתם מפחדים?
18 במרץ 2020, 19:43
קורונה
מחלות
וירוסים
סין
נגיפים
3 תשובות
לא, אבל מי שכן אני כאן לעזור לו בפרטי
א
אלילת הפיצות
בגדול לא מפחדת, וכרגע בבידוד
T
Thor
לא כזה אכפת לי מזה ואני נורמלי רגיל
ת
תשנאו אותי D:
באותו הנושא:
הקורונה הגיעה לישראל, איך אתם מרגישים עם זה?
בעניין הקורונה - למה לאף אחד לא אכפת?
גם לכם זה מעניין איך זה להיות שבועיים בבידוד בגלל הקורונה?
מה אתם חושבים על כל העניין של הקורונה?
אני לומדת בחטיבה עם עוד 159 ילדים, הכל יהיה בסדר בעניין הקורונה?
אתם חושבים שעושים יותר מידי עניין סביב הקורונה?
יש השערה מתי כל העניין הזה של הקורונה תיגמר?
מה יותר מעניין הקורונה או הבחירות?
מה אתם מרגישים לגבי חופשת הקורונה?
איפה אפשר לראות איזה שינויים עשו בתחב"צ בגלל כל עניין הקורונה?
בעניין הקורונה